Tientjeslid vv Stevo

Een tientjeslid van vv Stevo is een ondersteunend lid van onze vereniging.  De jaarlijkse bijdrage bedraagt 10 euro per competitiejaar. Na het verstrijken van het jaar krijgt u de vraag per email toegestuurd of uw lidmaatschap met een jaar verlengd mag worden.
Als tientjeslid wordt u op de hoogte gebracht waar u informatie kunt vinden mbt de vereniging , teams en wedstrijden en u wordt in  de gelegenheid gesteld om deel te nemen aan extra activiteiten zoals bijvoorbeeld de BBQ tijdens het familieweekend.

Een tientjes lid heeft geen stemrecht of andere vorm van inspraak.
Suggesties zijn natuurlijk altijd van harte welkom.

De tientjes leden worden of door verenigingsleden aangebracht of  middels de actie vermeld op de websites.

Het tientjeslid kan aangeven op welke informatie van de vereniging prijs wordt gesteld.

Nadat uw aanmelding is ontvangen krijgt u een emailbericht ter bevestiging met daarin de betaal gegevens.

Ja, ik wil tientjeslid worden!

Verificatie